Pagina's

dinsdag 4 augustus 2015

Slaapzakje: Zo geknipt 2

Ik heb de boeken van zo geknipt al even en er staan zeer leuke projecten in, maar soms weet ik niet goed of ik ze wel zou maken en voor wie en zo verder. 
De foto's van de slaapzak vond ik geweldig. Het ziet er praktisch uit en gewoon mooi. Maar ik had geen enkele reden om het te maken tot nu. 

Mijn zoontje is morgen 6 weken oud en vond wel dat hij iets nieuws mocht krijgen als 3de in de rij. Dus de stofjes werden gezocht, het knippen werd uitgevoerd. En dan begon het. Doordat hij veel aandacht vraagt en de zus ook juist thuis was, vlotte het naaien helemaal niet. 
Ik denk ook dat het logisch nadenken en het simpelweg gewoon uitvoeren verloren is gegaan met de bevalling. Maar na een dikke week tijd is het af  en dit is het resultaat geworden. 


Bruine katoen komt van stockverkoop van Daaidieka
De sterrensweaterstof en de veertjeskatoen komen uit mijn voorrzad, maar weet dus niet van waar. Ik zou dat allemaal moeten opschrijven.
Ik heb een gele rits gebruik die je per lopende meter kan kopen en dus kan aanpassen aan de lengte die je nodig hebt. 

Ik ben zeer tevreden over mijn kunstwerk. 

Groetjes,
Marij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten