Pagina's

woensdag 19 augustus 2015

Kids: grote momenten

Sinds kort heb ik drie kids. Daarnaast ben ik meter en ben ik getrouwd. Van elk van hen wil ik de meest leuke dingen bewaren: een soort van aandenkendoos, waar ze later iets aan hebben. Ik ben begonnen met elk hun eigen doos te maken met een foto van hun. 
Nikola 

Jelena

Kristian

En zo is het dan mooi naast elkaar. 

Wat komt erin? Je kan hier eigenlijk alles insteken, van geboortekaartjes, knuffels, van elk schooljaar een aantal tekeningen, het zwangerschapsboekje, misschien de test. 

En elke keer komt er iets extra bij in de doos. 

Nu nog een doos maken voor mijn metekindje en mijn ventje en ik dan.

Maar dat is voor de volgende keer. Eerst nog dozen halen en dan kunnen we het verder in orde maken. 

Hoe hebben jullie je aandenken bijgehouden van de kids?

Groetjes
Marij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten