Pagina's

zondag 23 augustus 2015

Labels speelgoedkast

Tijdens verjaardagsfeestjes, feesten en op andere momenten krijgen de kinderen speelgoed. Dat speelgoed moet ergens gezet worden. Het probleem is dat we geen grote living hebben en ik wil niet dat onze living vol ligt met speelgoed. Zo werd een deel van de kast gevuld met dozen van Ikea. Want ooit worden die dozen in die kasten gestoken van Ikea. Maar nu zullen ze het moeten doen met de kast. 
Dit werd het resultaat: 
Een aantal dozen kregen een label, dit zijn de speelgoedjes waar ze het meest mee spelen. 
Maar ik heb nog werk te doen. Maar het is een begin. 

Zo heb ik ook besloten om mijn dozen stof na te kijken en te verkopen wat ik niet nodig heb. Want dit is een ramp. Zoveel gerief dat ik niet allemaal zou gebruiken. 

Vele groetjes en slaapwel. 

Marij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten