Pagina's

zaterdag 5 september 2015

Jelena 3j

Mijn kleine meid wordt groot. 
Gisteren werd ze 3 jaar, dit werd al gevierd in school met zelfgemaakte koekjes. 
Vandaag mocht ze schoentjes kiezen en nog een cadeautje. Ze koos met behulp van tata, een Anna en Kristof pop van Frozen. En blijkbaar als je hen zelf laat kiezen, spelen ze er ook mee. Anna mocht zelf mee gaan slapen, ben benieuwd hoe Anna haar haren er uit gaan zien. 
Voor de rest werden er vandaag de voorbereidingen gemaakt voor het verjaardagsfeestje van morgen. 

De menu:
Prst i sir (kaas)

Soep: vleessoep met zelfgemaakte

Hoofdgerecht: Goulash met Gnocchi

Dessert: glutenvrije brownies - ananascake - meloen-bosbessenijsjes

Ik moet wel zeggen dat mijn ventje heeft gekookt. De goulash is al klaar. De desserten heb ik gelukkig gedaan, daar doet hij niet aan mee. Morgen mag ik nog even kuisen en dan mag het bezoek komen. 

Slaapwel

Marij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten