Pagina's

donderdag 26 maart 2015

Perfect?

Iedere woensdagavond is er het programma Perfect?  Deze woensdag ging het over organisatie. Ik merk dat heel veel wat er gezegd werd ook bij mij van toepassing is. Ik heb heel veel naaiboeken, naaigerief en stof en ik blijf maar bijkopen. 
Nu had ik voor het programma al besloten om geen boeken of materiaal meer te kopen. Uit elke naaiboek zou ik ook twee zaken maken en dan pas zou ik iets nieuws (boek) kopen. Ik bekeek gisteren en vandaag de inhoud van de boeken, ik kom tot de constatatie dat het geen gemakkelijke opdracht zal worden. Ik wil ook niet zomaar iets maken, het moet een doel hebben. Of beter wat ik maak zou moeten gebruikt worden en niet in de kast blijven liggen. Of het zoveelste worden. 
Maar misschien moet ik eerst beginnen met opruimen, want zo ziet het deel van de kast met de boeken eruit. 
Niet echt ordelijk, zeker niet als je weet dat onder de sterretjesstof nog boeken steken. 
Dat zijn ze dus allemaal. Van bepaalde boeken heb ik al iets gemaakt, dus die kan ik opzij leggen. We gaan ons best doen en lekker genieten tijdens het maken. 

Hebben jullie dat gevoel ook dat je veel te veel hebt en toch blijft kopen? Wat doen jullie ertegen?

Groetjes,
Marij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten