Pagina's

maandag 23 maart 2015

Griep, voor de zoveelste keer

We hadden zaterdag een superleuke dag. Het was carnavalstoet in ons dorpje en ik vond dat we ernaartoe moesten. Het was grappig om te zen hoe mijn mannen zich smeten op het snoep. Zelfs bijna onder de wagens. 
Het was super en daarna lekker snoepen :). 

Zondag begon niet goed, ik had steken en begon ongerust te zijn over de zwangerschap. Dus ben ik voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Je wilt niet na 26 weken bevallen. Eventjes aan de monitor hangen, alles bleek normaal. En even later was ik aan het overgeven. 
Conclusie was snel gemaakt: de buikgriep. 
Als ik naar deze zwangerschap kijk, ben ik veel meer ziek geweest. Kei misselijk in de eerste 3 maanden,migraineaanvallen, buikgriep in januari, buikgriep in maart, je zou denken dat ik nu niet zo imuun ben dan daarvoor. Maar wat is de reden dat ik nu vele gemakkelijker ziek ben? 
Ken jij soms manieren of tips om het gezonder te houden?

Groetjes,
De zieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten