Pagina's

woensdag 15 april 2015

Opruimcoach: week 1

Ik weet niet of het door de zwangerschap is of niet, maar ik word zot van rommel. Je kent het gevoel wel dat je precies de hele tijd aan het opruimen bent. Niet alleen je eigen gerief, maar ook van de kids en de man. Ik kwam via een facebookgroep terecht bij een boek: "Aan de slag met de huishoudcoach" van "Els Jacobs". Direct aangekocht en beginnen lezen. Mijn bedoeling is om alles te lezen en dan tegelijkertijd te beginnen aan de weekopdrachten. 
Ons huis is geen stort, maar er is zeker verbetering nodig. Door het boek te lezen, geeft dit mij al een goed gevoel. Ik heb al goede gewoonten, maar ze mogen nog beter worden...

Dankzij het snijden in mijn hand (loemp), kan ik niet knippen of naaien. Dus wat opruimen. De eerste weekopdracht is het opruimen van de badkamerkastjes. Je zou hier 2uur moeten uitrekken, maar doordat het paasvakantie is en de kids zijn thuis, doe ik het een beetje anders. Zo heb ik vandaag een groot deel van de planken overlopen en heb ik alles weggegooid wat vervallen is of niet gebruikt wordt en heb ik een stapeltje gemaakt wat ik ga weggegeven. En dit terwijl mijn kleine meid in bad aan het spelen was. Twee vliegen in één klap. 
Er is ondertussen al extra ruimte gemaakt en het voelt al goed aan. Morgen de rest doen en ook wat genieten van die kids. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten