Pagina's

donderdag 2 juli 2015

Bernina Challenge

Door Katrien wist ik dat er een wedstrijd was van Bernina. De bedoeling was om een badcape te maken. Twee weken op voorhand begon ik aan het verzamelen van het materiaal. Het zwanger zijn hielp ook niet echt. Mijn hoofd en lijf wouden beide andere dingen. Gevolg te weinig tijd op alles af te werken. Broer en zus wouden allebei een cape, dus werd er eerst een giraf zonder oren gemaakt en dan een olifant zonder staart. :). 
Het feit dat we de cape moesten binnenbrengen, ging niet samen met mijn gevoel. Ik wou ze niet wegdoen maat gebruiken. Ken je dat gevoel ook? Misschien zijn het hormonen :). In ieder geval de giraf geraakte af en dan voor de 6de, maar binnendoen ging gewoon niet. 
Dus de cape is hier al een aantal keer gebruikt geweest, de zus is er dan ook superblij mee. 

Daarnaast geraakte de olifant ook af. Broer zeer blij, maar hij is een beetje te groot. Maar niemand is aan het klagen. 


De laatste foto was een tijdens het proces. Er moesten nog voeten aankomen en een lintje als afwerking. 
De olifant zou nog een slurfje en staart moeten krijgen, maar er staan nog andere projecten op de planning. En ik heb nog 16dagen te gaan. 

Nog veel genietplezier van de mooie zonnige dagen!!

Marij

Wie toch wil stemmen in de naaimachienenwinkel in Mechelen, kan altijd op de vleermuis stemmen van Katrien. http://challenge.bernina.com/nl_NL/Galerij-Stemmen/8801.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten