Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

Voltijds naar deeltijds werken

Gedurende 6 maanden had ik het plezier op twee keer halftijds te werken, dit in het middelbaar en ook een klasje in het lager. Het was zeer druk thuis. Iedere avond werken en zorgen voor de kindjes en dan nog zien dat het huishouden gedaan is. Heel leuk allemaal en met momenten zeer moeilijk te combineren. De krokusvakantie kwam eraan, ik mocht een hele week samen met de kindjes vanalles doen. Ik had mijn week dan ook volgestoken met uitstapjes en afspraakjes met vrienden. Zo gingen we een paar keer naar een binnenspeeltuin. Dankje Katrien om af te spreken. Was superleuk. 
Maar tussen die uitstapjes en de grote kuis, vond ik nog tijd om iets te maken. 

Het werd een patroon van Compagnie M, swing skirt. De stofjes zijn afkomstig van Liesellove. 
Ik wou het zeer snel afwerken waardoor ik niet alles las. Gevolg er werden toch een paar mankementjes gevormd. 
Het werd vanachter ook een zichtbare rits in plaats van een blinde rits (niet in huis, dus zeg maar dat ik lui was). 

Verder werd het dekentje met de volkswagen busjes afgegeven. De nieuwe eigenaars waren super blij. 

Ik vond ook tijd om wat aan bandwerk te doen. In juni/juli is het een beetje een babyboom bij onze vrienden. Dus ik wou nu al in gang schieten. Want mijn buikje zal ook niet kleiner worden. 
Dus er werden 3 noodlehead's klaargemaakt. Ze zijn nog niet af, want de krokusvakantie is gedaan en ik werd nu halftijds. 


Dus er komen nog wel momenten om dit af te werken en in mijn hoofd zijn er zich andere projecten zich aan het klaarmaken. 

Wat hebben jullie zoal gedaan in de krokusvakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten